mandag 1. november 2010

Nye votter og en liten djevel

Når vi var på høstferie ble det strikket votter etter blånisse heftet. Jeg måtte vente til jeg kom hjem med å tove dem. Her er første paret ferdige. Neste par er nesten ferdig, mangler tomler. Vottene er til snuppa som var med å velge farger selv. De er strikket i finull og garnet kjøpte jeg på Husfliden i Fagernes. Jeg hadde egentlig med meg andre prosjekter på tur, men ble så inspirert av Vibeke som strikket votter så jeg måtte bare få i gang pinnene.

I går var den store knask eller knep dagen, snuppa var invitert i selskap og var helt tydelig på hva slags kostyme hun skulle ha. Hun ville være djevel denne gangen. Her har hun fått på seg kostymet og er klar for å gå inn i selskapet. Hun var litt mer skummel når vi hentet henne for da hadde hun fått rød sminke i hele ansiktet.


Her øver hun på hvordan man kan se skremmende ut. Hun hadde en fantastisk dag i går og var veldig fornøyd med alt godteriet hun fikk. Det var godt at hun ikke likte alt for det var i overkant mye hun fikk på runden sin.
Her er det travle dager, for jeg har i løpet av 9 arbeidsdager 25 utviklingssamtaler. Det er mye jobb i forkant av hver samtale, men det er veldig hyggelig å ha samtalene.
Håper alle får en fantastisk flott høstuke. Høsten er jo virkelig her nå som vi har skrudd klokka tilbake.



Ingen kommentarer: