torsdag 25. november 2010

Hils på Nisse Nils og familens nye medlem

Jeg har fått meg litt fler deler til frokost service mitt. Disse delene fikk jeg av barna mine.


Her har Nisse Nils satt seg for å vente på at han skal bli med til skolen. Han gleder seg til nissegleder og nissestreker på 2 trinn. Han har et hjerte av gull, men kan også bli veldig sinna hvis ikke ting går hans vei.
Her er familiens nye tilskudd. Lille Liam kom til verden 23 november kl 0240. Han er mitt første barnebarn. Han er bare så utrolig vakker. Vi gleder oss til å bli godt kjent med han.

Det kommer til å bli mye strikking til denne lille karen freover, jeg må jo forsikre meg om at han ikke kommer til å fryse. Ull er gull så da får gullungen få masse ull!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, så nydelig liten krabat da:) Gratulerer så mye med det første barnebarnet:) Du verden som tida flyr... Barnebarn liksom, det blir nok lenge til jeg kan tenke på... Kos dere med den nye verdensborgeren:)

Nina sa...

Gratulerer så mye med barnebarn! Han var jo skjønn!

Ann-Cathrin sa...

GRATULERER SÅ MYE MED FØRSTE BARNEBARNET!! Han var helt nydelig:) Kos deg masse med han:)

Lisbeth Bula sa...

Nydelig servise, men selvsagt enda nydeligere baby!! Det blir nok kos og kos og kos, tenker jeg!! Hils Nisse- Nils! ;-D