lørdag 5. november 2011

Juleplanlegging

De siste årene har jeg ikke vært så god til å planlegge jueforbredelsene. I år har jeg bestemt meg for at det skal bli annerledes. Derfor har jeg begynt å kjøpe inn litt julegaver og ikke minst fått skrevet julegaveliste. Veldig greit med alt som er gjort. Jeg vil lage en koselig jul uten at det blir stress og mas. Nisse Nils kommer til å flytte inn i klasserommet i år igjen, så her er nissegleder og nissestreker planlagt. Jeg har i år ny klasse og de kjenner ikke Nisse Nils. Det kommer snart et brev til klassen fra Nisse Nils hvor han skriver at han snart kommer og hva han vil at elevene skal gjøre av forbredelser til ankomsten.


Her er bilde fra i fjor av peisen som er julepyntet. Jeg kjenner jeg gleder meg til juleforbredelsene og til julehøytiden.


Ellers har jeg vært stemmeløs de siste dagene så jeg har ikke vært på jobb. Er på bedringens vei, men nå har hosten overtatt og formen er veldig dårlig, skal det ingen ende ta. Satser på at det går over snart sånn at jeg kommer meg på jobb igjen.





1 kommentar:

Vibeke sa...

Godt med forbredelser :O) Startet litt i tankene her også !!