lørdag 19. november 2011

Travle dager

Albert Åberg er en klok liten fyr. Disse ordene er en trøst i en litt for travel hverdag. Dagene er fylt opp med burde, burde og lite av hva jeg har lyst til. Jeg ser fram til roligre tider og dager som kan fylles med det jeg har lyst til å gjøre.
Litt julegaveproduksjon blir det, men i år blir det lite hjemmelagde gaver, tiden strekker ikke til.

Hvert år sier jeg at nå skal jeg strarte tidlig med julegaveprodukjonen, men hvert år kommer jeg i gang for sent og får ikke laget alt jeg skulle ønske jeg fikk laget. Det er sikkert flere som har det på denne måten.

De neste to ukene står det oppgaveskriving på planen og å gjøre ferdig bunaden. Den er nesten ferdig, har en liten søm på forklet igjen og litt på underskjørtet. Så blir det å sy hekter. Dette skal bli bra. I år blir det bunad på julaften :))


Jeg har kommet igang med julegave innkjøpene og har fått laget en plan for videre innkjøp. Jeg håper at jeg har fått kjøpt inn det meste i god tid før juleferien sånn at jeg kan nyte de siste dagene før jul uten å måtte ut i stress og kaos.





2 kommentarer:

Lisbeth Bula sa...

Fine gaver på gang!! Vet du hva; vi kommer i mål til jul i år som før. Er ikke det flott? Lykke til med bunadsøm-innspurten.

Lykke-Li sa...

Takk for koselig kommentar i Bloggen min! :o)
Jeg skal faktisk til Oslo til helga, på julebord med Bjarne sin jobb. Men det er litt kort varsel kanskje? ;o)

Hvordan lager du dusken på den lua der, den var kjempefin! :o)

Håper du kommer i mål med både bunadsøm og juleforberedelser! :o) Jeg har ikke begynt å tenke på jul omtrent, men i dag skal jeg avspasere litt og håper jeg får kjøpt noen julegaver. :o)