lørdag 2. juli 2011

Nytt kjøkken

Vi holder på å bytte kjøkken og lever i et kaos om dagen. Men nå ser vi enden for til tirsdag kommer hvitevarene sånn at vi kan få på plass benkeplata. Det skal bli deilig å spise noe annet enn Fjordland middager. Sånn som det er nå så har vi kun micro ovn og kjøleskap. Her ser dere skapene som blir over oppvaskbenken. Det skal legges en plate og list oppe sånn at det blir helt tett opp mot taket. Over vasken kommer det fliser, de har jeg ikke kjøpt enda, men jeg lurer på noe hvitt med litt struktur i og de skal være blanke. Vi må også ha fliser over den andre benken bort til skapet. Over komfyren blir det glassplate. Benkeplata er i kirsebær farget og det er gulvet også. Tror at dette skal bli veldig fint når vi blir ferdige.


Beklager uskarpt bilde, men det er tatt med mobilen for det andre kameraet ligger bak alle benkeplatene. Jeg har begynt å sette inn i skapene for å få det litt mer levelig i stua. Det har vært kjøkkenting over alt, men nå har jeg fått litt oversikt og fått kastet masse som bare tok opp plass.

Nye bilder kommer når vi er ferdige.


1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Det blir knallbra! Kirsebær høres ut som det passer fint, synes jeg!