fredag 8. juli 2011

Det går fremover

Nå begynner vi å se slutten på oppussingen. Benkeplatene har kommet på og det er lagt silikon kant lags benken. Vi mangler litt lamper og at alt blir listet. Det blir nok litt forandringer etterhvert for jeg kjenner at jeg trenger å bo meg til på kjøkkenet før jeg finner den løsningen jeg liker best. Vi må få på plass noen glassplater over vasken og videre over benken. Det viser seg at vi ikke kan ha fliser når det er sponplater under, så skal vi ha fliser må vi skjære ut og sette inn gips før vi har på fliser. Så da blir det glassplater. Kjenner at det skal bli godt å få alt ferdig. Er litt lei av rot nå. I går kjøpte vi kjøkkenbord så nå kan vi snart spise på kjøkkenet også. Jeg sliter litt med å vite hvor jeg skal gjøre av alt, vi må finne en løsning for hvordan skap vi skal ha på en murvegg. Skal vi sette opp sjenken vi hadde før eller skal vi kjøpe noen nytt. Ikke lett dette her gitt. Men veien får bli til mens vi går.

Ingen kommentarer: