mandag 9. mai 2011

Tiden går så fort

Da er det bare en uke igjen til 17 mai. Her er et bildet av Frida fra fjordårets 17 mai tog rundt Skaugum. I år skal jeg gå rundt med egen klasse. Toget vårt i Asker starter veldig tidlig fordi vi går rundt Skaugum og Kronprins paret skal videre til Slottet og barnetoget der. Vi gleder oss vi selv om det betyr at vi må opp kl 06 og være klare til bussavgang kl 07.
Det er deilige og lyse kvelder og jeg skulle hatt mange fler timer i døgnet. Jeg har noen filmer liggende som jeg så gjerne vil se. Det er meldt litt regn til helgen så da er det kanskje en mulighet for en filmkveld.


Denne filmen vet jeg at vil bli fantastisk, jeg har lest boka og fler har fortalt meg at man trenger litt kleenex når man ser filmen. Jeg får passe på at jeg har en boks i nærheten.


Her er nok en ny hektisk uke igang og jeg tenker med gru på at det ikke er lang tid igjen av dette skoleåret. De siste ukene går utrolig fort og vips så er det sommerferie.





1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Nystrøkent tøy og annet til 17 mai dagen får vi prøve å forberede på en dag- så kan vi slange oss og se filmer eller hvadetskalvære resten av helgen! Viktig med litt pustepauser. Da tenker man så godt.:-)