lørdag 11. desember 2010

Kjære julenisse

Denne lampen fra Lene Bjerre ønsker jeg meg, men med hvit skjerm.

Mugge fra Green gate

Asjett fra Green gate, ønsker meg to av denne
Sengetøy fra Prinsess, ønsker meg dette i 140*220


Dette sengetøyet liker jeg også godt, ønsker meg dette også i 140*220. Ønsker meg også tykkt og godt stech laken i frote i hvitt eller cremfarget str 180*220



Her flyr ukene avgårde og jeg har ikke fått unna så mange juleforbredelser enda. I går hadde jeg fri fra jobb og var ute for å kjøpe julegaver, fikk ikke kjøpt alle, men er godt på vei. I dag skal jeg sitte på Trekanten og lage julekort sammen med barn. Det blir en hyggelig aktivitet og det er bare 3 timer.
I natt har jeg sovet så godt, jeg har i det siste våknet masse hver natt fordi jeg fryser. I går kjøpte jeg meg ny dyne som var 140 * 220 og som ikke var sommerdyne og jeg skal si jeg har hatt en varm og god natt.



1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

For noen lekkerier! Håper du får noen av dem til jul, da!