lørdag 22. november 2008

Hva har jeg holdt på med i det siste











Her har det vært hektiske tider derfor lite tid til blogging. Men nå håper jeg det blir litt roligre på jobb så jeg kan nyte adventstiden. Scrapping har det vært lite av i det siste, har laget noen bordkort for ei som skal ha dåp. Ellers setter jeg min lit til scrappe julebordet den 29. Håper jeg får gjort masse da, må bare få fremkaldt noen bilder, får overføre noen i løpet av helgen så har noen nye bilder å scrappe med i helgen.








Ellers så går det mye i strikking for tiden. Trenger litt varmt å ha i halsen i barnehagen så jeg har strikket meg et sjal. Til snuppa har jeg strikket en hals og har begynt på en til. Så har jeg forsøkt meg på en oppvask klut for alle skryter av disse og sier de er så gode. Nå har jeg prøvd min og den er virkelig god. Det kan anbefales å stikke sånne.








Har vært på Ikea og fått tak i litt gavepapir til årets julegaver og litt julepynt. Falt for noen hjerter i glass og noen i metall.








På onsdag var jeg hos Aase på perfect home party så nå venter jeg på at den lekre brødboksen skal komme hjem til meg.

4 kommentarer:

Monica sa...

Så fine ting du strikker, både halsen og skjerfet så utrolig deilig ut. Og den kluten, er det noen jeg kunne klart? *vet ikke om jeg tør prøve en gang*
Gleder meg også til julebordet, det blir kjempekoselig!! :)
Fortsatt god helg. *klem*

Camilla G sa...

Jeg tror jeg vet hvilken njudelig brødboks du har i vente! Og den er lekker =)
Så flink du er å strikke, jeg er i startgropen, og vaskekluten høres interessant ut! Scrappejulebord, ah for en drøm! Kose deg masse,og ha en fortsatt fin helg!

Vibeke sa...

Velkommen tilbake mor!!! Så flink du har vært...sette inn kluten min jeg også. Halsene er gitt bort alt!! ! uke igjen til crappe julebord...gleder meg....

Anna Lisa sa...

Så koelig at du la igjen en hilsen hos meg:) Kjekt!!!
Og artig at vi har bursdag i dag begge to!! Gratulerer med dagen!!
Ha en fin kveld.
Velkommen tilbake til bloggen min. skal titte innom din når eg har betre tid. Nå venter eg gjester.
Klem