mandag 1. september 2008

Litt mer fra treffet




Her er en LO og et kort som også ble laget på stortreffet på lørdagen.
Når vi dro fra treffet på lørdag kjente jeg at forkjørelsen var i anmarsj og det stemte det. Sov endel i dag i håp om å bli bra til jeg skulle på jobb. I dag ble jeg sendt hjem fra jobb for jeg var ikke noe bedre, håper formen kommer fort tilbake for dette har jeg ikke tid til.
LO'en her var en av oppgavene på treffet hvor vi skulle bruke sirkler, jeg slet litt med denne for den ble så tom, men jeg fikk super hjelp av Marianne som kom med ideen om å feste den hvite blomsten med blader sammen med tittelen og vips så ble alt så mye bedre. Tusen takk Marianne du er en reddende engel :-)
Nå roper senga på en ferberhet kropp, håper en god natts søvn gør underverker.

1 kommentar:

aase sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min!!

Jammen fikk du lagd noen lekre Loer på treffet!!

Tror det ble onsdag 19 nov det ble perfect kveld jeg!! Om du sender meg en pM på minneriket med tlf nr. skal du få den på sms!!