lørdag 23. august 2008

Travle uker

Lenge siden jeg har blogget nå, har det ganske travelt i ny jobb. Det ble mer jobb enn jeg hadde forventet, men det går seg nok til. Ellers har vi hatt første skoledag for Frida. Det var en stolt jente som begynte på skolen. Hun stortrives og det gjør alt enklere.

Til lørdag skal jeg på stortreff i Oslo, jeg gleder meg. Har ikke vært mest tid til scrapping det siste året, så nå skal jeg ta det igjen. Gleder meg masse. Har en studievenninne som også skal være med, hun har aldri vært på treff før og er helt fersk. Håper du blir like bitt av basillen som meg Solveig :-) Ellers skal Vibeke og jeg dra sammen, vi har jo vært på treff sammen før, alltid hyggelig det.

I dag står det litt jobb på planen, må bort i barnehagen og rydde i litt papirer og sendt ut ukeplan til alle foreldrene. Rydder vel litt på avdelingen når jeg først er der.

Jeg prøver å legge til bilde av skolejenta, men bloggen sammarbeider ikke helt her, får forsøke litt senere.

2 kommentarer:

Lykke-Li sa...

Hei hei. :o)
Hvordan går det?

Jeg hadde første dag på jobb torsdag, og måtte jobbe i går også for å bli ferdig med avdelingen. Vi skal ta imot 18 nye unger i morgen, også kommer det noen til etterhvert. Jeg gleder meg!
Ha en fin dag videre.

Klem fra Linda

mi@ sa...

Hei Bente.
Nå er det ikke lenge til vi treffes igjen! Gleder meg til å få scrappet litt igjen. Blir jo ikke så mye nå om dagen. Tror ikke jeg kommer så tidlig på lørdag..skal på treff fredag også ;-)

klem