fredag 2. mars 2012

Vår i lufta

Det er vår i lufta og det er mye lysere, når jeg våkner om morgningen høres fuglekvitter. Det er en god følelse å kjenne at våren er på vei og etter den kommer sommeren. Alle årstider har sin sjarm og jeg har egentlig ikke noen klar favoritt. Det er nydelig med lyse dager og kvelder, men når høsten kommer så hilser jeg den også velkommen. Her smelter snøen og vi kan begynne å se plenen, men det kan fortsatt komme snø, men jeg håper ikke det. Det er selvfølgelig synd for skiføret at det smelter, men det er fortsatt snø i fjellet. Vår i lavlandet betyr bare at man må reise litt for å finne skiføret, men det er alltid hyggelig med en tur.

Denne helgen har med seg noen hyggelige planer og noen plikter. I dag skal vi i bursdag til mamma som hadde bursdag på onsdag. Det blir feiret sikkelig dette året i og med at mamma bare har bursdag hvert fjerde år. I morgen står det håndball kamp på planen også må jeg skrive en oppgave til studiet mitt. Det er ikke så mange innleveringer igjen før jeg er ferdig. 1. juni er det mappe innlevering og jeg skal ta meg en skikkelig pause fra studier.

Nå nytes det en kopp med te før vi skal ta i bruk dagen. Her må vi ut i verden for å handle litt mat og nødvenigheter før vi skal i bursdag. Kanskje vi må innom å kjøpe noen blomster som kan gi oss litt vårlig følelse i stua.



1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Riktig god helg Bente!