søndag 12. juni 2011

En dag for litt praktisk og litt kos

Her starter dagen rolig med en kopp kaffe og tid til litt refleksjon. En deilig mandag hvor vi ikke har de helt store planene, en dag hvor vasketøyet skal bort og vi skal gjøre oss klare til å møte en hektisk uke. nå er det 7 arbeidsdager igjen før ferien. Jeg kjenner at hele kroppen roper etter roligre dager som kan fylles opp av hyggelige ting og ikke bar må gjøre ting.På lørdag kjøpte vi oss nytt kjøkken, det blir levert 24 juni så her skal det bli fint og nytt. Vi kjøpte oss også nye kjøkkenstoler så vi vet at vi kan sitte trygt og ikke sitte og lure på om stolene går fra hverandre. De stolene vi har hatt til nå er fra tidlig 80 tallet så det var veldig nødvendig med noen nye.


Vi kjøpte oss også ny tv sjenk. Denne har jeg kikket på lenge og endelig fikk vi kjøpt den. Vi kommer til å kjøpe vitrineskap i samme serie.


Nå er kaffekoppen tom og jeg skal begynne å bruke dagen. Håper alle får en fin mandag.





1 kommentar:

Lisbeth Bula sa...

Det skal bli fint med ferie, ja!! Vi får stupe inn i den siste uka med liv og lyst og et djupt magadrag med luft og komme ut i andre enden på en kraftig utpust!
Men nytt kjøkken!? Blir det tid til lediggang da a?! :-D))
TV skapet var knallfint! Hvor kjøpte du det?
Selv har jeg kjøkkenstoler fra 40 tallet så vi lever med litt ekstremsport i hverdagen kanskje? (nei, antakelig det mest stødige jeg har i huset..)
Ha en flott siste pinsedag i finværet!