søndag 20. februar 2011

Barnedåp

I dag ble verdens vakreste Liam døpt. Det var en flott dåpsfest med mange gjester. Han likte nok ikke helt alt styret, men var rolig under selve dåpshandlingen. Då lå han bare å kikket rundt seg. Etter at dåpshandlingen var over ble han litt trøtt så han tok seg en liten lur. Det var veldig deilig å sove på mammas arm.
Siri laget enfantastisk dåpskake. Her er detaljene øverst på kaka. Den var egentlig alt for fin til å kunne skjere i. Se de flotte rosene og dåpsbarnet.

Her ser dere hele kaken, fantastisk fin og de som smakte på den likte den veldig godt.



Foreldrene til Morten hadde laget smørgås tåta som var maten. De var veldig flotte. De som kunne spise dem skrøt veldig av dem og sa de var kjempegode. De ser jo utrolig fristende ut.


Her er dagens hedersgjest før han fikk på seg dåpskjolen. Han er veldig blid og skjønte vel egentlig ikke så mye av alt styret som skjedde rundt han.
I morgen setter vi nesa mot hytta noen dager. Frida og jeg skal dit, Stig og Ola blir hjemme det er ikke alle som har vinterferie. Vi gleder oss til noen dager borte. Liam, Kine og Marek skal også være med så nå får jeg anledning til å kose masse med Liam. Vi håper å få tid til å møte ei dame fra Rjukan som jeg har blitt kjent med gjennom Hobbyboden. Det blir spennende å møte noen som man bare har møtt på nett, men jeg har gjort det før gjennom scrappingen og min erfaring er at det er mange veldig hyggelige mennesker ute i verden.




Ingen kommentarer: