fredag 20. februar 2009

Vinterferie og tid til litt annet enn jobb.











Da er vinterferien snart slutt hvor har disse dagene blitt av. Jeg skal ha kortkveld på jobb snart så da har jeg laget noen kort til dette. Må lage noen flere så jeg har litt å vise fram. Jeg har fått strikket meg noen sokker. Disse er strikket i Drops alpakka så disse er myke og gode.


Kortene jeg har laget er ganske enkle, de jeg skal lage kort sammen med har ikke så mye utstyr så det er greit å lage noe som de også kan lage med det utstyret de har. Jeg har brukt to blomster puncher og sprayet med glimmer mist, litt blader, bånd og glitter lim.



Nå har vi snart en 7 åring i huset så helgen skal gå med til bursdagsfeiring med familien. Så braker det løs med barneselskap neste lørdag.

3 kommentarer:

Kine Veronica sa...

Dette har ikke vi hørt noe om..! Er ikke vi invitert til 7åringens feiring? :(

Eldste dattera di...

Vibeke sa...

Jeg har heller ikke hørt noe om familieselskap :O) .-knis-

ps! E har b.selskap på fredag. F får inbydelse kort :O) pysjparty!!!!

Så flink du har vært i ferien da...flotte kort, de må jeg få se og lære!!

Anna Lisa sa...

Heisann!!! Tusen takk for koselig helsing. Er kun i tenkeboksen. Har tenkt slik før, føler eg har lite å bidra med i blogginga....men eg likar å blogge. Det gir mykje positivt... Men nå skal eg kose meg nokre dagar med vinterferie. Finne på noko kjekt med barna.


Fine kort du lagar :)
Ha en fin dag!
Klem