lørdag 7. februar 2009

Lørdag å lenge siden sist




Da var det en stund siden sist jeg fikk tid til å blogge. Her går dagene fort, alltid masse å gjøre både på jobb og hjemme. Jeg har fått strikke dilla og før jul ble det strikket endel gaver. På bildet er det noen prosjekter som må bli ferdige. Har igjen noen omganger på den brune jakken før jeg kan ta den i bruk. Thermisen må få knapper så er den klar. Holder på med noen sokker i alpakka og teppet i bestemor ruter er et gammelt prosjekt som må jobbes videre med så det blir ferdig.
Jeg lengter mot lysere tider og måtte få inn litt vårfølelse i hjemmet nå som snøen bare daler ned i store mengder. Så da var jeg en tur på Plantasjen og kjøpte meg noen Primular som kan lyse opp mens jeg venter på våren. I morgen skal vi en tur til Oslo og se på den nye leiligheten som broren min har kjøpt seg. Så er det bare en uke igjen på jobb før det er vinterferie.

2 kommentarer:

Hege sa...

Heisann!
Bare hyggelig at du legger meg til i lista di. jeg gjør det samme, og legger deg til hos meg.

Klem

Lykke-Li sa...

Så masse fint du strikker da, fine farger! :o)

Kos dere med vinterferie!