tirsdag 8. juli 2008

Første side i Art journalen



Her er første siden i Art journalen jeg lager fra feriedagene våre. Nå er det bare Frida og jeg som har ferie foreløpig, men det er hyggelig å dokumentere noe av det vi gjør disse dagene.

Planen i dag var egentlig å plukke jorbær, men så fikk vi lekebesøk i stedet. Veldig hyggelig det så da blir det jorbær plukking en annen dag.

I morgen skal vi til legen og fjerne de tre stingene Frida har i tåa etter at hun kuttet seg. Er været fint så blir det muligens stranda etterpå. Vi har hatt strand og badeforbud så lenge hun har hatt sting i tåa og det har vært et savn å kunne dra på stranda når det var så varmt og fint vær.

Når Frida er i seng i kveld skal jeg sette meg ned med dagens side i Art journalen min, jeg gleder meg og har en ide om hvordan dagens side skal bli. Den får jeg lage et eget innlegg om i morgen.

2 kommentarer:

Anne sa...

Så gøy med art journal ! :) Den første siden ble kjempefin ! Kos deg med resten også ! :)

Vibeke sa...

hei!! Så kreativ du er :O) Lykke til.. *Vibeke